مایلی سایرس: رابطه من با لیام هِمسوُرث «منحصر به‌فرد» است

«مردم عاشق وجود یکدیگر می‌شوند، نه عاشق جنسیت‌، قیافه‌ یا هیچ چیز دیگر»

AFP

مایلی سایرس در یک مصاحبه جدید با اشاره به تمایلات جنسی‌ خود گفته است که مردم ازدواج دگرجنسی‌اش را به رغم این که او همچنان به زن‌ها جذب  می‌شود، «گیج کننده»‌ ارزیابی می‌کنند.

این خواننده که سال گذشته با لیام همسورث ازدواج کرد، روابطش را با او «مدرن»، «پیچیده» و «منحصربه‌فرد» توصیف کرده است.

سایرس در گفت‌وگویی با مجله «اِل»، اظهار داشت:«فکر  می‌کنم برای مردم بسیار گیج کننده است که من (با یک مرد) ازدواج کرده‌ام.»

«اما رابطه من منحصربه‌فرد است. فکر نمی‌کنم هرگز مردم را به آن راه بدهم، چون آن‌قدر پیچیده و مدرن و تازه است که تصور نمی‌کنم در جایگاهی باشد که مردم آن را درک کنند.»

سایرس از کسانی که‌  می‌گویند او به خاطر ازدواج با یک مرد، خود را با یک نقش کلیشه‌ای جنسیتی تطبیق داده است، انتقاد کرد.

او گفت: «منظورم این است که آیا مردم واقعا فکر  می‌کنند که من در خانه با یک پیش‌بند لعنتی مشغول پختن شام هستم؟ من در یک رابطه دگرجنسیتی هستم، اما هنوز از نظر جنسی سخت به زن متمایلم.»

سایرس با استفاده از استعاره گیاهخواری در توضیح تمایلات جنسی‌اش گفت: «مردم به دلایل بهداشتی به گیاهخواری روی‌  می‌آورند، اما بِیکِن (باریکه‌های نمک سود شده چربی خوک) همچنان سخت خوشمزه است، و من از این واقعیت آگاهم.»

«من در مورد یک همسر تصمیم گرفتم. یعنی کسی که بیشترین حمایت را از من‌ می‌کند. بدون تردید من در قالب کلیشه‌ای زن (Wife) جا نمی‌افتم. حتی از این کلمه خوشم هم نمی‌آید.»

این نخستین باری نیست که سایرس در مورد تمایلات جنسی‌اش در ارتباط با ازدواجش با همسورث سخن‌  می‌گوید.

در ماه فوریه، سایرس بیست و شش ساله، در مقاله‌ای در نشریه «وَنیتی فِر» از احساساتش به عنوان یک «فرد همجنس‌گرا» در یک «رابطه دگرجنسیتی» سخن گفت، و این که ازدواج او با همسورث، چگونه ارزش‌های پذیرفته شده جنسیتی را «جابه‌جا» کرده است.

او توضیح داد: «گاه مردم به دلایل سنتی ازدواج‌  می‌کنند، اما ما به دلایل سنتی ازدواج نکردیم. در واقع تصور‌  می‌کنم این یک نوع «عصر جدید» است.»

«آنچه‌  می‌خواهم بگویم، این است: مردم عاشق وجود یکدیگر می‌شوند، نه عاشق جنسیت‌، قیافه‌، یا هیچ چیز دیگر. آنچه من عاشقش شدم، تقریبا در یک سطح معنوی است.»

 

© The Independent

بیشتر از زندگی