تندیس دو متری آلت تناسلی مردانه در آلمان ناپدید شد

این تندیس در سال‌های اخیر مشهور شده و مقصد گردشگران کوه‌نورد بود

در محل نصب مجسمه فقط کپه‌ای خاک‌اره به‌جامانده است-Quer/YouTube

ناپدید شدن تندیس چوبی و غول‌آسای آلت تناسلی مردانه از دامنه کوهی در آلمان باعث شد پلیس دراین‌باره دست به تحقیق بزند.

به گزارش خبرگزاری دی‌پی‌ای مأموران پلیس شهر کمپتن در ایالت باواریا دراین‌باره تحقیق می‌کنند ولی مشخص نیست که جرمی اتفاق افتاده باشد.

این تندیس ۲۱۰ سانتی‌متری اسرارآمیز چند سال پیش  در دامنه کوه گروئنتن پدیدار شد و به گزارش روزنامه محلی آلگایر زایتونگ ظاهراً  آخر همین هفته آن را فرو انداخته‌اند و در محل نصب آن فقط کپه‌ای خاک‌اره به‌جامانده است.

این تندیس در سال‌های اخیر مشهور شده و مقصد گردشگران کوه‌نورد بود و حتی موقعیت آن در نقشه گوگل هم به‌عنوان «بنای فرهنگی» درج‌شده بود.

طبق روایت اهالی محلی، این تندیس ۲۰۰ کیلویی را به شوخی به مرد جوانی در روز تولد هدیه داده بودند و خانواده‌اش که از این هدیه خوششان نیامده بود آن را به دامنه این کوه آوردند و رها کردند.

هم‌زمان با این ناپدید شدن عجیب، در ایالات‌متحده نیز ماجرای اسرارآمیز مشابهی رخ‌داده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تک‌سنگ فلزی جالبی به ارتفاع ۳۶۰ سانتی‌متر که روز ۱۸ نوامبر در بیابانی در یوتا کشف‌شده بود اکنون ناپدیدشده است و فقط بخش کوچکی از آن به‌جامانده است. دفتر مدیریت اراضی یوتا اعلام کرد بر اساس گزارش‌هایی که در اختیار دارد این شی را «گروه ناشناسی» برده‌اند.

البته تک‌سنگ نقره‌ای دیگری شبیه همین تک‌سنگ نیز پس‌ازآن در رومانی پدیدار شده است.

این سازه فلزی که ۴ متر بلندی دارد و روی آن را علامت‌های حلقوی پوشانده، در نزدیکی قلعه پتروداوا داسیان از آثار باستانی محلی پیداشده است.

گزارش‌های تکمیلی در آسوشیتدپرس آمده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی