برق نیمی ازمنهتن نیویورک تا نیمه شب وصل نخواهد شد

تعدادی در آسانسورها و قطارهای زیر زمینی محبوس مانده بودند

AFP

برق نیمی از شهر نیویورک که تقریبا از ساعت ۷ شب به وقت محلی قطع شده بود، به آرامی در حال اتصال است و شرکت برق وعده داده که تا نیمه شب برق کلیه مشترکین وصل شود.

مردم ترسیده اند و آنهایی که در آسانسورها و یا داخل قطارهای زیر زمینی مترو برای ساعتی محبوس مانده بودند توسط گروه امداد و نجات آتش نشانی و پلیس به سلامت از زیر زمین و یا آسانسورها خارج شده اند.

اما شهر همچنان در وضعیت اضطراری بسر می برد چرا که برق در بخش وسیعی از شهر قطع است و خطوط متروی شهر متوقف شده و چراغهای راهنمایی و رانندگی از کار افتاده اند.

به دلیل شرایط اضطراری، چرخ بالهای گشت پلیس و امنیتی در میانه شهر به سمت شمال غربی در پرواز هستند. سخنگوی شورای شهر نیویورک گفت که دو فاز از ۶ فاز قطع شده بخش میانی تا شمال غربی شهر وصل شده و شرکت برق وعده داده که برق سایر نقاط نیز تا نیمه شب وصل شود.

تاکنون گزارشی مبنی بر مجروح شدن فردی منتشر نشده است. به غیر از هرج و مرج ایجاد شده در بخش غربی شهر، قطع چند ساعته برق بر اقتصاد شهر تاثیر منفی فراوان داشته است. 

ريیس پلیس نیویورک گفت که در سال ۲۰۰۳ نیز قطع برق در بخش شمالی شهر اتفاق افتاده و شهر تجربه مقابله با چنین حوادث غیر مترقبه ای را داشته است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 

بیشتر از