جزئیاتی از آخرین لحظات زندگی مارادونا

مارادونا در هنگام مرگ تنها ۶۰ سال سن داشت

مارادونا در هنگام مرگ در خانه‌اش در منطقه تیگره در نزدیکی بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین به سر می‌برد-ALEJANDRO PAGNI / AFP

رسانه‌های محلی در آرژانتین به نقل از خانواده دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین جزئیاتی از آخرین ساعت زندگی او و عبارتی كه دقایقی قبل از مرگ بر زبان آورد را منتشر کردند.

یکی از اعضای خانواده مارادونا گفت که او در حال خوردن صبحانه بود که احساس خستگی کرد و گفت: «من حال خوبی ندارم.»

پس از آن، او برای دراز کشیدن به اتاق خود بازگشت و در این فاصله با آمبولانس تماس گرفتیم و پس از چند دقیقه، تیم‌های درمانی به خانه وی آمدند.

منابع تأکید کردند که «با آمدن پزشکان، مارادونا دیگر قادر به نفس کشیدن نبود و پزشکان نتوانستند او را نجات دهند.»

مارادونا در هنگام مرگ در خانه‌اش در منطقه تیگره در نزدیکی بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین به سر می‌برد. او در حال گذراندن دوره نقاهت پس از عمل جراحی‌ای بود که در هفته‌های گذشته برای برداشتن لخته خون از مغزش انجام داده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از زمان اعلام خبر مرگ مارادونا، مقام‌های بین‌المللی و ورزشکاران زیادی به اسطوره فوتبال آرژانتین  که در سن ۶۰ سالگی درگذشت ادای احترام کرده‌اند.

رسانه‌های آرژانتین روز گذشته گزارش دادند که مارادونا پس از یک حمله قلبی درگذشت. آن‌ها نوشتند که وضعیت سلامتی وی در هفته‌های گذشته وخیم بود و به همین دلیل چندین بار در بیمارستان بستری شده بود.

آلبرتو فرناندز، رئیس‌جمهور آرژانتین درگذشت مارادونا را یک فقدان بزرگ برای کشور و مردمش دانست و ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد.

بیشتر از ورزش