طیف سبز در کمد لباس نوروزی

ترکیب‌های رنگی متفاوت را امتحان کنید تا رنگ و سبک شخصی خود را بسازید

تصویر ترکیبی از کیت میدلتون و دو مدل در لباس سبز رنگ /AFP

 سبز یکی از رنگ‌هایی است که می‌تواند با آمدن بهار، شور و سرزندگی این فصل را به کمد لباس ما اضافه کند. از سبز روشن که هم‌نشین شکوفه گیلاس است گرفته تا یشمی،  گزینه‌هایی را که می‌تواند مناسب رویدادهایی بهاری و دید و بازدیدهای نوروزی باشد بررسی می‌کنیم.

در ابتدا نگاهی داریم به سایه‌های سبز که هفته‌های مد اخیر در لندن، نیویورک و میلان را زینت داده‌اند. این رنگ‌ها برای در آغوش کشیدن طراوت بهار عالی‌اند:

گوچی در هفته مد میلان در مجموعه پاییز و زمستان خود رنگ سبز تندوتیز و چشمگیری را گنجانده است. پالتوهای سبزرنگ کوتاه گوچی انتخاب خوبی برای مناطقی است که گرچه بهار را پیش روی خود دارند، اما هنوز اندکی از سرمای زمستان همراهشان است.

گوچی گزینه‌های دیگری را هم ارایه کرده که در فصل قبل مورد توجه بسیاری از ستاره‌های سینما و سرگرمی قرار گرفت. پیراهن سبز تیلور سوئیفت در گلدن گلوب یکی از مثال‌های به یادماندنی است.

در هفته مد نیویورک برخی سراغ پارچه محبوب سال، نازک و بدن‌نما رفتند و هاله‌های سبز زیبایی را با این پارچه‌ها آفریدند. ادامه آن را در هفته مد پاریس و مجموعه سن لوران هم دیدیم.

پرادا دو سبز زیبا را روی دو جنس متفاوت عرضه کرد. سبز تیره روی مخمل و سبز روشن در بلوزهای بافتنی پشمی.

 بربری سبز پخته و گرمی را با قهوه‌ای و صدری ترکیب کرد که اگرچه بیشتر حال و هوای اوایل پاییز را دارد، اما قطعه‌هایی از آن مناسب کمد نوروزی خواهد بود.

فندی دست شما را در انتخاب بازتر گذاشته است. پالتوهای حجیم یا پیراهن‌های نازک‌تر بدون آستین. هر جای جهان با هر آب و هوایی به استقبال نوروز می‌روید، فندی برایتان در سایه‌های سبز انتخاب‌های مناسبی دارد.

مد یک ابزار است برای اینکه حس بهتری به خود و دنیای پیرامون داشته باشیم، بنابراین می‌توانیم با خیال راحت ترکیب‌های رنگی را امتحان کنیم تا رنگ و سبک شخصی خود را بسازیم.

بیشتر از مُد و زیبایی