هفته مد پاریس: احیای میراث بالمین خیره‌کننده بود

بالمین نه‌تنها به میراث غنی خود احترام می‌گذارد، بلکه جسورانه آینده را نیز در آغوش می‌کشد

نائومی کمپبل در نمایش بالمین در  هفته مد مردان پاریس -AFP

نائومی کمپبل در پالتو شتری‌رنگ و دسته‌گل طلایی روی کمربندش، ستاره نمایش بالمین در پاریس بود. نائومی تنها مدل زن در این نمایش بود که برای ادای احترام آخر نمایش، دست در دست اولیویه روستینگ، مدیر خلاق بالمین، روی سکو برگشت.

روستیک که فصل به فصل هم نام خود و هم بالمین را در دنیای مد بالاتر می‌برد، مجموعه پاییز ۲۰۲۴  در هفته مد مردان پاریس (لباس‌های آماده پوشیدن) را شنبه، ۲۰ ژانویه (۳۰ دی)، معرفی کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش دبلیو دبلیو دی، با انرژی رمانتیک‌های نوین دهه ۸۰، نمایش بالمین بسیار دلپذیر و تماشایی بود. در آخرین نمایش مد اولیویه روستینگ، چشم‌ها و لب‌ها در کانون توجه قرار گرفتند.

نمایش با یک قطعه خیره‌کننده آغاز شد: یک کت دو یقه جواهردوزی‌شده که با چشم‌های عظیم روی آستین‌هایش تزئین شده بود و برگردان‌های مشکی جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای را قاب گرفته بودند. این بخش، حال‌وهوا را برای مجموعه‌ای تنظیم کرد که گذشته از خود لباس‌ها، بیانیه مد او هم محسوب می‌شد. پیراهن سفیدی همراه با کراوات که منقش به یک جفت لب‌، تم تصاویر پررنگ و گرافیکی را ادامه داد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Balmain (@balmain)

خال‌خالی‌ها روی کت‌های گشاد، با رنگ‌های چشم‌نواز مانند بنفش و زرد قناری روشن می‌رقصیدند؛ اشاره‌ای به ترکیب روستینگ از سنتی و نامنتظره. این نمایش، شورشی و زنده بود؛ از جمله با یک ست کت‌وشلواری که گویی تصویر خطای دید چاپی مردی را کنار آب، به نمایش می‌گذاشت.

در این نمایش همچنین مدل‌هایی با پیشینه‌های مختلف حضور داشتند که نشان‌دهنده تعهد روستینگ به تنوع و شمول بود.

بالمین تحت رهبری خلاق اولیویه روستینگ به نامی تبدیل شده است که نه‌تنها به میراث غنی خود احترام می‌گذارد، بلکه جسورانه آینده را نیز در آغوش می‌کشد. بالمین از نخستین پذیرش نقش‌مایه پرستو در دهه ۱۹۵۰ تا تفسیر مدرن روستینگ از این میراث، مرزهای مد را تغییر داده و در این مسیر بسیار لذت برده است.

بیشتر از مُد و زیبایی